افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مهم عمران شهری دوگنبدان

شهردار دوگنبدان از افتتاح و بهره‌برداری از بلوار «الوا» و ساماندهی مسیر دسترسی به گلزار شهدای این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا قشقایی، امروز_ پنجشنبه هشتم شهریور_ در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به پروژه‌های افتتاحی شهرداری دوگنبدان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: بلوار «الوا» مسکن مهر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری و افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه کم شدن بار ترافیکی و راحتی عبورومرور شهروندان از اهداف مهم بازگشایی بلوار «الوا» بوده‌است، افزود: اجرای ۷۰ هزار متر مربع آسفالت، جدول‌گذاری به‌طول دو هزار متر، لوله‌گذاری بتنی به‌طول ۱۱۰ متر با قطر یک متر، اجرای کانال عرضی به طول ۲۰ متر و با عرض یک متر، رنگ‌آمیزی جداول و خطوط ترافیکی از عملیات‌های انجام شده در این پروژه است.

شهردار دوگنبدان گفت: به‌منظور زیبایی بصری و شاداب‌سازی و نشاط شهروندان اجرای پنج‌هزار متر مربع فضای سبز رفوژ وسط بلوار «الوا» انجام گرفت.

وی تصریح کرد: افتتاح بلوار گلزار شهدا با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت است.

قشقایی با بیان اینکه گلزار شهدا محلی برای رفت‌وآمد عاشقان شهادت و خانواده‌های معظم و معزز شهدا است، خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانیم که در راستای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت خدمات مطلوب در زمینه‌هایی مختلف ارائه کنیم و به همین جهت بهسازی و ساماندهی بلوار گلزار شهدا در دستور کار و در اولویت‌های مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: این طرح نیز با بهترین کیفیت عملیات اجرایی، توسعه و پیاده‌روسازی از بلوار «شهید پناهپوری» تا ۱۱ شمالی و بیمارستان «نرگسی» با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

شهردار دوگنبدان گفت: پیاده‌روسازی بلوار ولیعصر از نبش اداره کار تا کارخانه یخ و همچنین پیاده‌روسازی از شیرینی‌فروشی هزار و یک شب تا نبش باغ فردوس از دیگر طرح‌های در دست اقدام مدیریت شهرداری گچساران است.

کد خبر 785361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.