صرفه‌جویی ۸۰۰ هزار میلیاردی با اجرای ۱۱ طرح بهره‌ورانه در استان یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: ۱۱ پروژه بهره‌ورانه در استان تعریف شده است که می‌تواند ۸۰۰ هزار میلیارد ریال صرفه جویی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مجید دهقانی‌زاده شب گذشته_ چهارشنبه هفتم شهریور_ در اختتامیه جشنواره شهید رجایی در استان یزد اظهار کرد: دولت از مردم و برای مردم است و خدمت‌گذاری صادقانه دستگاه‌های اجرایی به مردم همواره مورد تأکید است.

وی افزود: جشنواره شهید رجایی با هدف ارتقای خدمت‌رسانی به مردم است، خدمتگزاران و کارکنان دولت در تلاش هستند تا گره‌ای از زندگی مردم باز شود و این یک اصل در نظام جمهوری اسلامی است که خدمت بهتر به مردم انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد خاطرنشان کرد: در آستانه اجرای برنامه توسعه هفتم کشور قرار داریم، کار بزرگی پیش روی همه مدیران برای توسعه استان است، از این رو باید از تمام ظرفیت این برنامه برای توسعه استان استفاده شود.

دهقانی‌زاده با بیان اینکه تحقق رشد اقتصادی و کاهش تورم از طریق افزایش بهره‌وری محقق می‌شود، تصریح کرد: برنامه هفتم توسعه کشور کم‌نظیرترین برنامه در راستای جهش استان است و استفاده از آن پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای برای استان رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه اقدامات سه سال گذشته بیشتر در توجه به بهره‌وری بوده است، گفت: این مهم موجب شد تا استان یزد به عنوان پایلوت بهره‌وری کشور معرفی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: ۱۱ پروژه بهره‌ورانه در استان تعریف شده است که می‌تواند ۸۰۰ هزار میلیارد ریال صرفه‌جویی ایجاد کند.

کد خبر 785272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    جلو زمین خواری را بگیرید