پروژه‌های عمرانی گلپایگان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد

فرماندار گلپایگان گفت: پروژه‌های عمرانی شهرستان گلپایگان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

محمدرضا عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با‬ بیان‬ اینکه‬ به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دولت‌های مختلف ‏شاهد اتفاقات و موفقیت‌های چشمگیری بودیم با اشاره به اینکه در شهرستان گلپایگان با توجه به وفاق و همدلی که میان مسئولان و اعضای شورای تأمین وجود دارد شاهد اتفاقات بسیار خوبی ‏بودیم، اظهار‬ کرد: امنیتی پایدار در سطح شهرستان برقرار است و در بیشتر جرایم به ویژه جرایم مهم با نرخ کاهش ‏مواجه هستیم و جرایم خشن نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی طی بهمن سال گذشته تعداد زیادی پروژه با اعتباری بالغ بر ‏‏۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گلپایگان به بهره‌برداری رسید، افزود: امسال‬ و در هفته دولت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در پروژه‌های مختلف هزینه شده است.

فرماندار گلپایگان ادامه داد: تکمیل سالن باستانی شهر گوگد، ‏احداث میدان اسفرنجان، احداث کمربندی روستای وانشان‬ و احداث چمن مصنوعی ‏شهر گلشهر از جمله این پروژه‌ها است.‏

عسگریان با بیان اینکه هزاران تن آسفالت جاده‌ای در‬ سطح سه شهر ‏و روستاهای شهرستان اجرا شده است، تصریح‬ کرد: به‌رغم خشکسالی‌ها و کمبود آب و تغییر نوع بارش که داشتیم در سال زراعی جاری در حوزه تأمین آب کشاورزی از محل سد و چاه‌های کشاورزی مشکل حاد نداشتیم و شاهد تولیدات چندین برابری محصولات کشاورزی در حوزه‌های مختلف بودیم.

وی ادامه داد: تأمین آب شرب شهرستان از محل سد کوچری است و ‏مشکلات عدیده‌ای از جمله بحث تأمین، کیفیت، طعم و بو داشتیم که رفع شد، اما برای ‏اینکه مشکل برای همیشه رفع شود با همکاری آبفای استان و شهرستان در ‏حال تلاش هستیم تا با اجرای پروژه‌ای تأمین آب شرب شهرستان را از محل سد قدیم گلپایگان ‏داشته باشیم.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه دلیل بهره‌برداری‬ نشدن از استخر شنای گلپایگان در موعد فرسودگی زیاد بود، گفت: اکنون تأمین اعتبار لازم تامین‬ و سقف به‬ طور‬ کامل‬ توسط‬ پیمانکار‬ تعویض شد، همچنین‬ سرامیک و تأسیسات خریداری شده است و امید می‌رود در آینده نزدیک شاهد آماده‌سازی استخر باشیم تا بیش از این شرمنده شهروندان گلپایگانی نباشیم.‏

کد خبر 785244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.