پرچم مفهومی دهه آخر صفر در مجتمع گردشگری صفه به اهتزاز درآمد + فیلم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از اهتزاز پرچم مفهومی دهه آخر صفر با طراحی ویژه در برج پرچم ۵۵ متری مجتمع گردشگری صفه خبر داد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عزاداری‌های ماه صفر، پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد: در پی تداوم و اهمیت پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، با نزدیک شدن به پایان ماه صفر پرچم مفهومی ۲۸ و ۳۰ صفر با طراحی ویژه و موضوعی آن در برج پرچم ۵۵ متری بام اصفهان و مجتمع گردشگری به اهتزاز درآمد.

وی افزود: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگی دینی و پاسداشت آرمان‌های مذهبی، پیش از این با آغاز ماه محرم، پرچم عزای اباعبدالله الحسین (ع) در این مجموعه به اهتزاز درآمد که با استقبال ویژه مردم و عاشقان سید و سالار شهیدان مواجه شد.

پرچم مفهومی دهه آخر صفر در مجتمع گردشگری صفه به اهتزاز درآمد + فیلم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با برپایی موکب حسینی و پذیرایی از عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) در مجتمع گردشگری صفه در سومین سال متوالی و با استقبال صورت گرفته از سوی گردشگران، این موکب از روز نخست دهه محرم تاکنون میزبان بیش از ۵۰ هزار نفر از گردشگران بوده است.

وی اظهار داشت: با اهتزاز این برج پرچم از دو سال اخیر تا به اکنون، شرکت توسعه سیاحتی سپاهان توانسته در رویدادها و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی میزبان جمع کثیری از گردشگران باشد.

کد خبر 785238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.