رفع مشکلات آب شرب بویین‌زهرا با راه‌اندازی سد بالاخانلو

استاندار قزوین گفت: با ورود سد بالاخانلو به شبکه تٱمین آب شهرستان بویین‌زهرا مشکلات آب شرب و آشامیدنی این شهرستان برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین عصر امروز _چهارشنبه هفتم شهریور_ برای افتتاح چند طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت به شهرستان بویین‌زهرا در جنوب استان قزوین سفر کرد و در نخستین گام به دیدار حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه این شهرستان رفت.

محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در دیدار با امام جمعه بویین‌زهرا اظهار داشت: اقدامات اتفاق افتاده در شهرستان بویین‌زهرا در برخی از حوزه‌ها بسیار بارز است و گره‌های زیادی از مشکلات مردم را برطرف خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با ورود سد بالاخانلو به شبکه تأمین آب که از طرح‌های عمرانی مورد تاکید دولت سیزدهم بود، مردم شهرستان بویین‌زهرا هم از آب با کیفیت استفاده می‌کنند و هم فشار بر سفره‌های زیرزمینی کاهش پیدا می‌کند.

استاندار قزوین با بیان اینکه خدمت‌گزاری وظیفه دولتمردان است، اضافه کرد: با استقرار دولت چهاردهم تداوم خدمت از سوی خدمت‌گزاران که با رأی مردم انتخاب شده‌اند ادامه پیدا می‌کند و فضای پیش رو فضای تعالی، پیشرفت و توسعه کشور و استان خواهد بود.

اعلایی ادامه داد: امانت‌داری و پیگیری منافع مردم بزرگترین وظیفه دولت است و در این ایام سعی شد در این راستا خدمات زیادی صورت گیرد و مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

همچنین در این دیدار، حجت الاسلام رضوانی دغدغه‌ها و مطالبه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان بویین‌زهرا را مطرح کرد و از استاندار قزوین خواست که برخی تحقق این مطالبات و رفع دغدغه‌های گفته‌شده حمایت بیشتری داشته باشد.

افتتاح بوستان بعثت

استاندار قزوین در ادامه سفر یک‌روزه خود به بویین‌زهرا فاز نخست پروژه عمرانی احداث بوستان بعثت این شهر را هم افتتاح کرد؛ به گفته محمدادیب رامندی فرماندار بویین‌زهرا این پروژه با مساحت ۲۶ هزار متر مربع و با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده است و شامل امکاناتی مانند فضای سبز، محوطه بازی کودکان، آمفی تئاتر روباز، ایستگاه‌های بازی و وسایل ورزش است.

به گزارش ایمنا، اعلایی استاندار قزوین همچنین در بخش دیگری از این سفر در گلزار شهدای گمنام مدفون در بوستان بعثت بویین‌زهرا حاضر شده و به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

کد خبر 785216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.