ایجاد ۲۰۰۰ ظرفیت پارک موتورسیکلت در حاشیه معابر شهر اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد ۲۰۰۰ ظرفیت پارک موتورسیکلت در حاشیه معابر این کلان‌شهر گفت: پنج پارکینگ‌ اختصاصی موتورسیکلت در مرکز شهر ایجاد و راه‌اندازی شده است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تخلفات مستمر و متعدد موتورسیکلت‌ها در جریان ترافیک کلان‌شهر اصفهان اظهار کرد: عبور از پیاده‌رو، حرکت خلاف جهت و پارک موتور سیکلت در مسیر پیاده‌روها از تخلفات مکرر موتورسواران در سطح معابر شهری اصفهان است که علاوه بر اختلال در روند عبور و مرور موجب نارضایتی دیگر شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه نصب موانع عمودی برای جلوگیری از عبور موتورسیکلت در سطح پیاده‌روها غیر فنی است، افزود: در صورت نصب مانع، علاوه بر اینکه عابران پیاده برای عبور و مرور با مشکل مواجه می‌شوند، امکان عبور کالسکه کودکان وجود نخواهد داشت، همچنین نصب موانع استاندارد برای تمام ورودی‌های پیاده‌رو از نظر اقتصادی امکان‌پذیر نیست‌.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد ۲۰۰۰ ظرفیت پارک موتورسیکلت در حاشیه معابر شهری اصفهان، گفت: پنج پارکینگ اختصاصی موتورسیکلت در مرکز شهر ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در پارکینگ‌های منتخب عمومی وابسته به شهرداری اصفهان امکان پارک موتورسیکلت نیز به‌صورت رایگان فراهم شده است و برنامه‌ریزی برای تمرکز فعالیت‌های پویش فرهنگ‌سازی موتورسواران برای ارتقای آموزش و فرهنگ موتورسواری در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 785188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.