بهره‌برداری ۵ پروژه عمرانی در شهر بابکان مازندران

شهردار بابکان مازندران از افتتاح پنج پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۹۲ میلیارد ریال هم‌زمان با هفته دولت در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، ابوذر ابراهیمی عصر امروز_ چهارشنبه هفتم شهریور_ در آئین افتتاحیه پروژه‌های شهر بابکان به مناسبت هفته دولت که با حضور فرماندار ویژه و معاونان فرمانداری ویژه آمل برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت این هفته و یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت، پنج پروژه شاخص افتتاح و رونمایی شد که مجموعاً با اعتباری بالغ بر بیش از ۹۲ میلیارد ریال صورت گرفت.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص شهر بابکان، افزود: پروژه زیرسازی و آسفالت و موزائیک کاری خیابان فرهنگ با هزینه بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال، مورد بهره، برداری قرار گرفت.

شهردار بابکان گفت: رونمایی از نماد مهر و دانش بلوار شهدا را بالغ بر سه میلیون ریال و بهره‌برداری از جداول و کانال هدایت آب سطحی در مناطق خیابان سعدی، فرهنگ کوی نیلوفر، خیابان کشاورز، ولیعصر و مناطق مختلف شهر با بیش از ۲۰ میلیارد ریال دیگر پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری رسید.

ابراهیمی بیان کرد: پروژه احداث و نصب دوربین‌های پلاک‌خوان و نظارتی در ورودی و خروجی شهر بابکان با هزینه بالغ بر پنج میلیارد ریال برای امنیت هر چه بیشتر منطقه نصب شد.

وی با بیان اینکه پیاده‌سازی و موزائیک کاری بلوار شهدا به طول ۲۸۰۰ متر مربع با هزینه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اجرا شد، افزود: این روند پیاده‌روسازی همچنان با سرعت بیشتری ادامه دارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده با رویکرد عمرانی و زیرساختی در دستور کار شهرداری است که بنا داریم با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تلاش مضاعف به سمت توسعه شهر بابکان پیش برویم.

کد خبر 785176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.