توسعه و ساخت منطقه گردشگری نورالشهدا در دستور کار قرار دارد

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک گفت: توسعه و ساخت منطقه گردشگری دره نور الشهدا به صورت ویژه در دستور کار قراردارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سید فرامرز مهاجرانی صبح امروز _چهارشنبه هفتم شهریور_ در آئین انعقاد قرارداد تله‌سیژ اظهار کرد: توسعه و احداث منطقه گردشگری نور الشهدا به‌صورت ویژه در دستورکار شورای ششم و شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تله‌سیژ از نظر ایمنی از اهمیت ویژه برخوردار است، افزود: در هشت ماه گذشته با شرکت‌های معتبر مذاکرات مختلفی انجام شد که در نهایت به شرکت تله کابین توچال، به عنوان ۱۰ شرکت برتر دنیا در طول تله‌کابین رسیدیم، این شرکت یکی از شرکت‌های معتبر و زیر نظر بنیاد مستضعفان قرار دارد.

یکی از بهترین تله‌سیژهای کشور در منطقه گردشگری نور الشهدا اراک احداث می‌شود

روح‌الله امداد مدیرعامل شرکت تله کابین توچال نیز با بیان اینکه ۵۰ طرح تفریحی در منطقه گردشگری نور الشهدا اراک (دره گردو)، تعریف شده که احداث تله‌سیژ یکی از آن‌ها است، اظهار کرد: صنعت گردشگری به عنوان صنعت پول‌ساز در دنیا مطرح است که در کشورهای مختلف به صورت ویژه مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: در کشور این صنعت با وجود زیرساخت‌های مختلف مورد توجه قرار نگرفته است.

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال تصریح کرد: برای جذب گردشگر باید هتل‌ها و زیرساخت‌های گردشگری در شهرهای مختلف مورد توجه قرار گیرد.

امداد ادامه داد: شرکت تله‌کابین توچال یکی از بزرگترین شرکت‌ها است که در مجموعه دارای سه خط تله کابین به طول ۱۵ کیلومتر رفت و برگشت است و سالانه به چهار میلیون نفر از مردم خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه یکی از نکات مهم اقتصادی در بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به گردشگری است گفت: باید این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت تله‌کابین توچال گفت: امید است با قرارداد منعقد شده با شهرداری اراک، خدمتی مطلوب به مردم این شهر انجام شود و تلاش خواهیم کرد تا بهترین خدمت در سریع‌ترین زمان صورت گیرد.

کد خبر 785161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.