زیرساخت‌های مازندران از مشکلات زیادی برخوردار است

نماینده ولی فقیه مازندران گفت: مازندران دارای مشکلات زیادی است که مقداری باید اولویت‌بندی‌ها را جدی بگیریم و باید به زیرساخت‌ها بیشتر توجه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، بعدازظهر امروز_ چهارشنبه هفتم شهریور_ در دیدار استاندار مازندران، معاونین و مدیران ستادی، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در هفته دولت سال‌جاری از سه دولت شهید رجایی، شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت و دولت فعلی یاد می‌کنیم.

وی افزود: دولت خدمتگزار شهید رجایی واقعاً اسوه اخلاص، مردم‌دوستی و زندگی ساده به دور از اشرافیت، تکبر و خودبزرگ‌بینی بودند، در حالی که آن دولت با چند فتنه لیبرال‌ها و بنی صدر، فتنه منافقین که رسماً جنگ مسلح را به راه انداختند و فتنه جنگ تحمیلی بعثی‌ها مواجه شدند اما انسانیت خود را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دولت شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت که در عمر مدیریتی کوتاه سه ساله خود از خودشان نام و یادگار خیر بر زبان‌ها جاری کردند که دوست و دشمن فهمیدند ایشان یک انسان بود، عنوان کرد: این شهید از کوه‌ها و خانه‌های محقر نقاط کشور دیدن کردن و با ضعفای امت و جامعه نشستن، حرفشان را شنیدن و دنبال حل مسائلشان بودن را تعریف کردند، چنانچه امیرکبیر هم در آن سه سال از خودشان یاد و نام خیر گذاشتند که مقام معظم رهبری دیروز از این دو شخص و دولتش به‌صورت متقارن یاد کردند.

محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه باید از زحمات دولت‌مردان همین دولت آقای رئیسی در این ۱۰۰ روزه بعد از شهادت ایشان تا دولت منتخب تشکر کرد و باید دیده شود، زحمات آقای مخبر و تیمشان که توانستند انتخابات را برگزار و مملکت را مدیریت کنند، یادآور شد: و اما دولت سوم هم؛ همین دولتی است که با همت و رأی مردم در دو مرحله سرکار آمده است، برای این دولت آرزوی توفیقات داریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات کلی استانداری مازندران، بیان کرد: مازندران ما مشکلات زیادی دارد، مقداری باید اولویت‌بندی‌ها را جدی بگیریم، به زیرساخت‌ها بیشتر باید توجه کرد؛ مثلاً زیرساخت صادرات محصولات کشاورزی هنوز بسیار ضعیف است، درآمدزایی استان باوجود موقعیت علمی، جغرافیایی، دریا، استعدادها و … هنوز خوب نیست.

وی ادامه داد: البته رشد از صفر به سه الی چهار درصد رسیده است اما در حوزه صنعت، صنایع تبدیلی، محیط زیست، گردشگری، پسماند و غیره مشکلات زیاد داریم که نیاز به همت همت‌داران است.

محمدی‌لائینی شناخت ظرفیت‌ها و امکانات را شرط اول مدیریت دانست و گفت: تعطیلی دو روزه در هفته زیاد است و نیازی نیست، می‌توان با توجه و تقویت حوزه معنویت ارتباط با خدا و قرآن در راستای خدمت‌رسانی موفق‌تر بود.

کد خبر 785138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.