استقبال از زائران حضرت رضا(ع) در ورودی های شهر مشهد مقدس

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد، از استقبال و ارائه خدمات متنوع به زائرین پیاده در مبادی ورودی شهر خبر داد.

حجت الاسلام حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: برای محورهای ورودی زائرین پیاده، در دهه پایانی ماه صفر، در ۶ محور اصلی و فرعی، ایستگاه‌های استقبال از زائر پیاده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: محور مشهد-نیشابور و مشهد-قوچان به عنوان ۲ محور اصلی مسیرهای ورودی زائرین پیاده حضرت رضا (ع) به داخل شهر هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد گفت: از چند روز مانده به شروع دهه پایانی ماه صفر، زائرین پیاده از مبادی ورودی اصلی عازم شهر مشهد می‌شوند، در این راستا علاوه بر این دو محور اصلی، ۴ محور فرعی شامل جاده سرخس، کلات، و همچنین محور طرقبه و شاندیز و بلوار میامی نیز برای ورود زائرین، با مشارکت و ظرفیت‌های مردمی و نهادهای خدمت رسان، ارائه خدمات در نظر گرفته شده است.

منصوریان همچنین به برنامه‌های شهرداری مشهد برای استقبال و تکریم زائرین پیاده اشاره کرد و افزود: شهرداری مشهد با برنامه‌ریزی و آماده‌سازی ۴ ایستگاه استقبال از زائرین پیاده در مبادی ورودی، بیش از ۴۰ خدمت عمومی، تخصصی، فرهنگی و زیارتی را به زائرین ارائه خواهد کرد؛ گفتنی ست، این ایستگاه‌ها در محورهای مشهد-قوچان و مشهد-نیشابور و سایر مبادی ورودی مستقر خواهند شد.

وی ضمن اشاره به مشارکت با مواکب مردمی و تشکل‌ها در محورهای فرعی و اصلی تصریح کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در این ۶ ورودی و با مشارکت ۸۸ تشکل مردمی، خدماتی را در زمینه، اسکان، پذیرایی و تکریمِ زائرین پیاده ارائه خواهد داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد در پایان گفت: امید است که با این برنامه‌ها، میزبانی شایسته‌ای را از زائرین پیاده حضرت رضا (ع) داشته باشیم.

کد خبر 785087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.