۵۴ طرح کشاورزی در قزوین افتتاح شد

با حضور محمدمهدی برومندی، معاون وزیر جهاد کشاورزی ۵۴ طرح تولیدی کشاورزی در استان قزوین به طور همزمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، همزمان با ششمین روز از هفته دولت ظهر امروز _چهارشنبه هفتم شهریور_ با حضور معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی ۵۴ طرح تولیدی کشاورزی به صورت همزمان در استان قزوین افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیدند.

در آئین افتتاح این طرح‌ها علاوه بر برومندی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، عباس کاظمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، عباس بیگدلی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، عباس اسماعیلی عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور، محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاونان و مدیران این سازمان حضور داشتند.

این طرح‌ها شامل ۳۳ طرح آب و خاک، پنج طرح تولیدات باغی و گلخانه‌ای، یک طرح دام و طیور، دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، سه طرح منابع طبیعی و آبخیزداری و یک طرح شیلات و آبزی پروری، هفت طرح عشایری، یک طرح امور اراضی و یک طرح شهرک‌های کشاورزی است.

بنا به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بالغ بر سه هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و خودیاری هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، با بهره‌برداری از این طرح‌های کشاورزی ضمن بهره‌مندی ۳۳۷۰ خانوار زمینه اشتغال برای ۲۳۳ نفر به صورت پایدار و ۸۶۳ نفر به صورت تثبیت اشتغال در استان فراهم می‌شود.

کد خبر 785085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.