آمادگی تمامی دستگاه‌های استانی برای ایام پایانی ماه صفر

شهردار مشهد با بیان اینکه امسال پررنگ‌تر و قوی‌تر در همه حوزه‌ها خدمتی را ارائه خواهیم داد، گفت: ماه‌هاست در ستاد دهه آخر صفر برای خدمت بهتر به زائران در این در شهر مشهد برنامه‌ریزی کردیم؛ غیر از مدیریت شهری همه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندر شریف در مراسم اذن خدمت که در عرصه میدان شهدا برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجربیات سال‌های گذشته ذخیره خوبی برای بررسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است که این کار را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه امسال پررنگ‌تر و قوی‌تر در همه حوزه‌ها خدمتی را ارائه خواهیم داد، بیان کرد: ماه‌هاست در ستاد دهه آخر صفر برای خدمت بهتر به زائران در این در شهر مشهد برنامه‌ریزی کردیم؛ غیر از مدیریت شهری همه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان کمک می‌کنند، به ویژه مردم، هیئات مذهبی، تشکل‌های مردمی و همه برای خدمت مناسب، صادقانه و عاشقانه به زائران امام رضا (ع) همراهی خواهیم کرد و امیدواریم مدیریت شهری خاطره خوشی همچون سال‌های گذشته برای زائران به یادگار بگذارد.

شهردار مشهد در خصوص حضور رئیس‌جمهور در مشهد در سه روز پایانی صفر عنوان کرد: من اطلاع دقیقی ندارم، اما ما از رئیس‌جمهور دعوت کردیم و الان نیز از ایشان و تک تک اعضای هیئت دولت دعوت می‌کنیم که میزبانشان باشیم، هرچند میزبان واقعی خود امام رضا (ع) هستند.

قلندر شریف ادامه داد: این ایام، ایام خاصی است که دعوت می‌کنیم در مشهد حضور داشته باشند تا هم خدمات را ببینند، هم روحیه معنوی ویژه‌ای برای آغاز دولت داشته باشند و هم اینکه مسائل مشهد و کمک‌هایی که باید به مشهد به عنوان شهر بین‌المللی شود را بررسی کنند. اعتبارات و بودجه ما محلی است که به کمک دولت جهت خدمت بهتر نیاز داریم، مخصوصاً در حوزه حمل‌ونقل، قطار شهری و اتوبوسرانی که در حال حاضر از اعتبارات داخلی مدیریت شهری استفاده می‌کنیم، اما همراهی دولت می‌تواند خدمات را بهتر و ارزنده‌تر کند.

کد خبر 784976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.