گوشی ویوو Y300 Pro 5G  چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ویوو Y300 Pro 5G به تراشه Snapdragon 6 Gen 1 مجهز شده است و با 12 گیگابایت حافظه رم همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ویوو Y300 Pro 5G جدیدترین محصول اضافه شده به سری Vivo Y خواهد بود که دارای نمایشگر OLED میکرو ۶.۷۷ اینچی با میزان روشنایی ۵۰۰۰ نیت است، بنابراین برای استفاده در فضای باز ایده‌آل به نظر می‌رسد، این محصول گواهی SGS را دریافت کرده است و در برابر سقوط، گردوغبار و آب مقاوم است.

انرژی مورد نیاز گوشی ویوو Y300 Pro 5G با استفاده از یک باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود که با یک بار شارژ تا ۱۲.۱ ساعت زمان بازی را ارائه می‌دهد و از فناوری شارژ سیمی ۸۰ واتی، شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند؛ یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روی پنل پشتی گوشی واقع شده است، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار دارد.

گوشی ویوو Y300 Pro 5G به تراشه Snapdragon 6 Gen 1 مجهز شده است که با ۱۲ گیگابایت حافظه رم همراه است، این محصول با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود و در چهار رنگ تیتانیوم، طلایی، سفید و مشکی عرضه می‏‌شود، ضخامت آن نیز با وجود یک باتری بزرگ فقط ۷.۶۹ میلی‌متر است.

کد خبر 784933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.