بهره‌برداری از ۷۱ پروژه با اعتبار ۱۹۵ میلیارد تومان در شهرستان بویین‌ومیاندشت

فرماندار بویین‌ومیاندشت از افتتاح ۷۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۵ میلیارد تومان در شهرستان بویین‌ومیاندشت به مناسبت هفته دولت خبر داد.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از ۷۱ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۵ میلیارد تومان در شهرستان بویین ومیاندشت در هفته دولت، اظهار کرد: اجرای عملیات بهسازی و آسفالت معابر روستاهای هزارجریب، آقاگل، ازناوله، معصوم آباد، هادان، قائم‌آباد، احمدآباد، قره بلطاق، و همچنین احداث پارک سلامت روستای میرآباد در بخش مرکزی شهرستانی با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بهسازی و آسفالت معابر روستاهای بلطاق، قلعه اخلاص، هلاغره، دره حوض، بتلیجه، و پروژه کانال‌کشی آب‌های سطحی و ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای دره سوخته، ایجاد دیوار حائل در روستای کرچ در بخش کرچمبو با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت است.

فرماندار بویین و میاندشت از بازسازی خیابان سرچشمه و محوطه‌سازی برای یادمان شهدای گمنام شهر افوس با اعتبار ۱.۳ میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: پل وحدت شهرستان و پیاده‌روسازی بعضی معابر با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

معصومی ادامه داد: اجرای پروژه چمن مصنوعی دبستان شهید اشرفی شهر افوس و مدرسه صیاد شیرازی روستای مغاندر توسط آموزش و پرورش شهرستان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به انجام رسید.

وی با بیان اینکه امسال در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان حدود چهار میلیارد تومان صرف آبرسانی، لوله‌گذاری و لایروبی قنوات شده است، تاکید کرد: به همت امور آب و فاضلاب اعتباری بالغ بر دو میلیارد صرف آبرسانی به پروژه مسکن ملی شده است.

فرماندار بویین و میاندشت تصریح کرد: در حوزه ارتباطات و مخابرات و در راستای ارتقای آنتن‌دهی و کیفیت اینترنت روستاهای شهرستان، شش سایت مخابراتی منطقه داشکسن، هندوکش، ازناوله جاده‌ای، ماهورک، ماهورستان و قره بلطاق با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

معصومی اضافه کرد: دو واحد مسکن ملی مددجویی در شهر افوس و روستای داشکسن با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت افتتاح و به مددجویان اهدا می‌شود.

فرماندار بویین و میاندشت گفت: با توجه به مطالبات مردم شهرستان در راستای ساخت انبار محصولات کشاورزی، در هفته دولت ساختمان اداره تعاون روستایی شهرستان به همراه انبار محصولات کشاورزی مجهز به باسکول با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

معصومی افزود: با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان ساختمان اداری ورزش و جوانان شهرستان، پنج خانه ورزش در روستاهای معصوم آباد، تیرکرت آقاگل، بتلیجه و احمد آباد افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی از اجرای عملیات روکش آسفالت محور بویین میاندشت_داران با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان به همت اداره راهداری شهرستان بویین میاندشت خبر داد و گفت: توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و شرکت تعاونی توسعه عمران و به همت اداره فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه آزاد شیرینی‌پزی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 784921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.