۵۹ هزار خانواده زندانی در کشور تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور گفت: ۵۹ هزار خانواده زندانی در کشور، تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند که در راستای کمک و حمایت از این خانواده‌ها، در چهار ماهه نخست امسال ۱۱۶ میلیارد تومان از خیران جمع آوری و میان آن‌ها توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، محمود ضیایی‌فرد، امروز _سه‌شنبه ششم شهریور_ در آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کردستان که در مجتمع فرهنگی ایثار سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها، حمایت از خانواده زندانیان است.

وی با اعلام اینکه ۵۹ هزار خانواده زندانی در کشور، تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، افزود: در راستای کمک و حمایت از این خانواده‌ها، در چهار ماهه نخست امسال ۱۱۶ میلیارد تومان از خیران جمع‌آوری و میان آن‌ها توزیع شد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور اضافه کرد: در همین مدت ۱۱۳ هزار بسته‌های مختلف معیشتی از جمله جهیزیه و لوازم‌التحریر در میان خانواده زندانیان کشور توزیع شد.

ضیایی‌فرد در خصوص موضوع اشتغال زندانیان نیز خاطرنشان کرد: فراهم شدن اشتغال زندانیان به آگاه سازی بیشتر در جامعه نیاز دارد و در صورت نهادینه سازی این موضوع، بسیاری از صاحبان مشاغل، اشتغال زندانیان را برعهده خواهند گرفت.

در پایان این مراسم، محمد خسروی به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل زندان‌های استان کردستان معرفی و از زحمات مجتبی محمدی تقدیر شد.

کد خبر 784856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.