مساعدت شهرداری برای برقراری پرواز بجنورد به نجف

شهردار بجنورد با اشاره به مدت محدود برای خرید بلیت پرواز بجنورد به نجف و احتمال قوی لغو پرواز، گفت: شهرداری بجنورد برای برقراری نخستین سفر بین‌المللی از فرودگاه، ۱۰ بلیت خریداری کرد.

سید محمد علی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: هر سال تعدادی از همکاران به‌صورت داوطلبانه به کربلا رفته و خدمت‌دهی می‌کنند اما امسال زمان خدمت را نصف کردیم تا افراد بیشتری را اعزام کنیم.

وی افزود: ۶۰ نفر مجموعاً در کربلا مستقر شدند و در موکبی خدمت‌رسانی داشتند؛ همچنین برخی اقدامات فرهنگ‌سازی توسط آنان اجرایی شد.

شهردار بجنورد در خصوص برقراری پرواز بجنورد به نجف، گفت: زمانی لیست پرواز باز شد که احتمال لغو پرواز بسیار زیاد بود لذا شهرداری بجنورد نیز ۱۰ صندلی خرید تا پرواز به حد نصاب رسیده و انجام شود.

کشمیری بیان کرد: در صورتی که این مساعدت اتفاق نمی‌افتاد، پرواز بجنورد به نجف لغو می‌شد و بهانه‌ای برای شرکت‌های هواپیمایی وجود داشت تا پروازی به استان نفرستد.

وی در انتها گفت: به دلیل محدودیت زمانی شدید، برای ارائه بلیت به افراد به صورت عمومی بین کارکنان اعلام شد و هیچ انتخاب خاصی صورت نگرفت و هر کسی دارای پاسپورت معتبر بود، می‌توانست از این خدمت استفاده کند.

کد خبر 784839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.