پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه مجموعه فرهنگی باغ بانوان نوش

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ نوش خانه اصفهان تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا اواخر تابستان سال جاری در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث مجموعه‌های فرهنگی برای محله خانه اصفهان اظهار کرد: به‌دلیل استقبال شهروندان از مرکز فرهنگی باغ نوش و درخواست‌های مکرر آن‌ها پیرو افزایش فعالیت این مرکز در زمینه آموزش کودکان و ایجاد بازارچه محصولات تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار، با توسعه این مرکز موافقت و عملیات احداث آن از شهریور سال گذشته کلید خورد.

وی افزود: این مرکز در دو بخش فعال بود که بخش نخست آن سال‌ها پیش نوسازی شد و بخش قدیمی آن با مساحت ۱۰۰ متر مربع به‌دلیل فرسودگی، تخریب و عملیات نوسازی آن با زیربنای ۸۰۰ مترمربع طراحی شد و هم‌اکنون با تکمیل عملیات سفت‌کاری، عملیات اجرای نماسنگ آن در دست اقدام است.

محمدحسینی با اشاره به هزینه ۱۹۰ میلیارد ریالی عملیات عمرانی باغ نوش خاطر نشان کرد: در حال حاضر این پروژه، وارد فاز نازک‌کاری شده و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تا اواخر تابستان سال جاری در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 784481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.