ارائه ۳۰ هزار خدمت از سوی بسیجیان جامعه پزشکی کرمانشاه به زائران اربعین حسینی

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه خدمات بسیجیان جامعه پزشکی از ۲۳ مرداد آغاز شده است و تا ششم شهریور ادامه دارد گفت: در این ایام به ۳۰ هزار زائر خدمات‌رسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سعید کیانی ظهر امروز _دوشنبه پنجم شهریور _ در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص خدمات ارائه شده در ایام اربعین، اظهار کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه بر اساس رسالتی که دارد در راستای اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار قدم برداشته و قطعاً یکی از مهمترین جلوه‌های این فرهنگ، همانا قیام عاشورای امام حسین (ع) است.

وی افزود: بر همین اساس ۱۰ مواکب درمانی را در شهرستان‌های ورودی استان تا مرز خسروی برپا و و یک موکب درمانی بزرگ به نام «زوار الحسین» و موکب «قرآن و عترت» هم در کربلای معلی دایر کردیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت یک اورژانس صحرایی پیشرفته در مرز خسروی با حضور بسیجیان داوطلب، اضافه کرد: بزرگ‌ترین اتاق سرد را در اورژانس صحرایی افتتاح کردیم.

کیانی ادامه داد: در هر شیفت با استقرار ۲۴۰ نفر نیرو متشکل از پرستاران، پزشکان عمومی و تخصص در مواکب خدمات درمانی گرمازدگی، پانسمان تاول‌ها، جراحی‌های کوچک و دیگر خدمات درمانی به زائران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات بسیجیان جامعه پزشکی از ۲۳ مرداد شروع شده است و تا ششم شهریور ادامه دارد، گفت: در این ایام به ۳۰ هزار زائر خدمات‌رسانی شده و چند مورد ارجاع به مراکز درمانی و جراحی کوچک هم داشتیم.

کد خبر 784464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.