حضور زائران اربعین در کردستان بستر اجرای پروژه‌های عمرانی را فراهم کرد

استاندار کردستان گفت: حضور زائران اربعین در کردستان در کنار برکات معنوی آن، بستر اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف را که از نیازهای اساسی استان بود، فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _دوشنبه پنجم شهریور_ در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، اظهار کرد: تعامل و همدلی بین اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری موجب شده که گام‌های توسعه‌ای خوبی در شهر برداشته شود که منجر به رضایت‌مندی نسبی در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه رضایت‌مندی نسبی خوبی از عملکرد مدیریت شهری وجود دارد که قطعاً دستیابی به آن با توجه به گستره فعالیت‌های شهرداری و انتظاراتی که از این نهاد عمومی وجود دارد به آسانی به دست نیامده است، افزود: شهرداری جزو مجموعه‌های است که همواره طلبکاران زیادی دارد و از سوی دیگر به واسطه وظایف گسترده‌ای آن در حوزه عمران و خدمات شهری با طیف زیادی از مردم در ارتباط است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر که شاهد حضور زائران اربعین در استان بودیم، حضور تأثیرگذار شهرداری در استقبال و میزبانی از زائران قابل توجه بوده است.

زارعی‌کوشا با اشاره به فعالیت ۱۳ موکب برای خدمات رسانی به زائران در سطح شهر سنندج، گفت: در مجموع در کل استان بیش از ۷۰ موکب در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین در سطح استان فعالیت می‌کنند که امیدواریم توانسته باشیم میزبان و خادمان خوبی برای زائران اربعین باشیم.

وی به برکات قابل توجه حضور زائران اربعین در استان کردستان هم گریزی زد و افزود: حضور این زوار در کنار برکات معنوی بستر اجرای پروژه‌های مختلف که از نیازهای اساسی در استان بود را فراهم کرد.

استاندار کردستان ادامه داد: اعتبارات ستاد اربعین به صورت مرحله به مرحله واریز و پروژه‌های عمرانی خوبی مانند کمربندی محمدی از محل این اعتبارات در حال اجرا است که امیدواریم هرچه زودتر بستر بهره‌برداری از آن که می‌تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک داشته باشد فراهم شود.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: انتخاب کردستان به عنوان مسیر تردد زائران اربعین ظرفیت بسیار خوبی است که امیدواریم سال به سال شاهد رونق بیشتر آن باشیم.

به گزارش ایمنا، رئیس و اعضای شورای شهر نیز در این دیدار در سخنان کوتاهی به بیان نظرات و ایده‌های خود پرداختند و خواستار توجه بیشتر به مجموعه شهرداری سنندج از سوی مسئولان شدند

کد خبر 784381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.