۱۲ مصدوم در حوادث امروز جنوب غرب خوزستان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: انحراف، واژگونی و تصادف سه دستگاه خودروی سواری و یک موتور سیکلت در ۱۲ ساعت گذشته در محورهای ارتباطی جنوب غرب خوزستان ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

افشین دریانبرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: در ۱۲ ساعت گذشته در پی انحراف و واژگونی و تصادف سه دستگاه خودروی سواری و یک موتور سیکلت، ۶ نفر در محور ارتباطی آبادان به اهواز و ۶ نفر در شادگان محور قدمگاه مصدوم شدند.

وی افزود: در پی این حوادث ۱۲ کد آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه‌ها ۱۱۵ به مأموریت اعزام شدند و خدمات درمانی به مصدومان را ارائه دادند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تاکید بر اینکه رانندگان قبل از حرکت استراحت کنند، اضافه کرد: زائران اربعین هنگام بازگشت حداقل دو ساعت استراحت کنند و بعد در مسیر رانندگی کنند.

دربانبرد تصریح کرد: زائرانی که با خودروهای شخصی خود برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین به مرزهای استان مراجعه کرده‌اند، هنگام بازگشت و قبل از حرکت در مواکبی که در پایانه‌های مرزی مستقر است استراحت کافی داشته باشند و عجله نکنند.

کد خبر 784185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.