اربعین امسال سومین سال پیاپی حضور شهرداری اصفهان در کربلا است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: این سومین سال پیاپی فعالیت ما در کربلا است، براساس مصوبات ستاد اربعین کشور که ابلاغ شده است برخی شهرها به کمک عزیزانمان در کربلا می‌روند و ما امسال سعی کردیم کمی متفاوت‌تر عمل کنیم و در بعد فرهنگی نیز فعالیت‌هایی انجام دادیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی معرک‌ نژاد امروز _یکشنبه چهارم شهریور_ با حضور در موکب خدمت رسانه‌ای خبرگزاری ایمنا در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در رابطه با اقدامات شهرداری اصفهان در ایران و عراق اظهار کرد: شهرداری اصفهان امسال در داخل شهر اصفهان و در شهر کربلا اقداماتی داشته است، غیر از فضاسازی محیطی که در خود شهر اصفهان داشتیم، در مرز شلمچه نیز مطابق مأموریتی که ستاد مرکزی اربعین کشور برعهده ما گذاشته بود، خدماتی را به زوار اباعبدالله الحسین (ع) ارائه دادیم.

وی افزود: در آن طرف مرزها نیز در شهر کربلا در مقیاس وسیعی نظافت و رفت و روب و مدیریت فضای شهر کربلا را برعهده داشتیم و زیارت اولی‌های شهرداری اصفهان در این مراسم حضور پیدا کردند و دو هفته زودتر برای شرکت در مراسم عظیم پیاده روی اربعین حاضر شدند، موکب‌ها را برپا کردند و خدماتی را به زوار عزیز ارائه دادند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: این سومین سال پیاپی فعالیت ما در کربلا است، بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور که ابلاغ شده است برخی شهرها به کمک عزیزانمان در کربلا می‌روند و ما امسال سعی کردیم کمی متفاوت‌تر عمل کنیم و در بعد فرهنگی نیز فعالیت‌هایی انجام دادیم.

معرک‌نژاد تصریح کرد: ما در حوزه فرهنگ‌سازی و فرهنگ شهروندی اقداماتی داشتیم و با اینکه شرایط بسیار سختی را بخاطر گرمای هوا و ازدحام جمعیت داشتیم عزیزان ما توانستند فعالیت خود را انجام بدهند.

وی در رابطه با اقدامات مرتبط با موضوع فلسطین گفت: در سطح شهر اصفهان سعی کردیم با هشتگ کربلای غزه، اربعین را با فلسطین مرتبط کنیم و آگاهی نسبت به شرایط سخت مردم غزه ایجاد کنیم، همچنین با هماهنگی سازمان زیباسازی شهری سعی کردیم با تمرکز بر موضوع فلسطین به نوعی خط ارتباطی بین مسلمانان جهان ایجاد کنیم.

کد خبر 784149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.