بسیج تمامی امکانات مدیریت شهری مشهد در اربعین حسینی و دهه پایانی صفر

شهردار مشهد مقدس گفت: به مناسبت اربعین حسینی، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با همکاری تشکل‌ها و گروه‌های مردمی در حال برگزاری است که شهرداری مشهد نقش تسهیل‌گری برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران را داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندر شریف در حاشیه بازدید از موکب‌های پیاده‌روی جاماندگان اربعین اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با همکاری تشکل‌ها و گروه‌های مردمی در حال برگزاری است که شهرداری مشهد نقش تسهیل‌گری برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران را داشته است.

وی افزود: همچنین امروز اولین گروه از جمعیت پاکبانان و خدمات‌رسانان که از سوی شهرداری مشهد، به نجف اشرف اعزام شده بودند، طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته بازمی‌گردند تا مهیای خدمت‌رسانی دهه پایانی صفر شوند.

شهردار مشهد گفت: به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر، تمامی کارکنان شهرداری مشهد جهت خدمت‌رسانی به زائران با یکدیگر بسیج شده‌ اند و در مبادی ورودی شهر مشهد ایستگاه استقبال از زائر با همکاری تشکل‌های مردمی جهت استراحت، پذیرایی و میزبانی شایسته از زائران برپا می‌شود.

کد خبر 784141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.