راهپیمایی اربعین به نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی منجر خواهد شد

فرماندار اصفهان در حاشیه مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: شهدای عزیز ما برای دفاع از مظلومین از جمله مظلومین غزه و فلسطین جانفشانی کردند، ما ظالم تر از رژیم کودک کش صهیونیستی نداریم و امیدواریم که این مسیر انشالله منتج به نابودی اسرائیل کودک‌کش شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی امروز _یکشنبه چهارم شهریور_ با حضور در موکب خدمت رسانه‌ای خبرگزاری ایمنا در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی اظهار کرد: این چهارمین سالی است که مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در کشور برگزار می‌شود که در اصفهان مردم در این مسیر به سمت گلستان شهدا راهپیمایی می‌کنند.

وی افزود: این مراسم فضایی را برای عاشقان و دلدادگان اربعین حسینی که به هر دلیل نتوانستند در راهپیمایی مسیر نجف به کربلا، شرکت کنند فراهم می‌کند تا حضور پیدا کنند و عشق خود به امام حسین را اعلام کنند.

فرماندار اصفهان با اشاره به پررنگ بودن نمادهای مقاومت و فلسطین در مراسم راهپیمایی امسال گفت: مردم برای براعت از ظالمین، مستکبرین حضور پیدا می‌کنند زیرا امروز اگر کسی عاشق اهل بیت است، حتماً در مقابل مستکبرین هم می‌ایستد.

احمدی ادامه داد: مسیر اهل بیت مقابله با ظالمین بوده است و ما امروز ظالم تر از صهیونیست‌ها و پشتیبانان آنها یعنی صهیونیست‌ها نداریم و در مقابل این ظالمان حرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور در کنار مزار شهید زاهدی تصریح کرد: شهدای عزیز ما برای دفاع از مظلومین از جمله مظلومین غزه و فلسطین جانفشانی کردند، ما ظالم تر از رژیم کودک کش صهیونیستی نداریم و امیدواریم که این مسیر انشاالله منتج به نابودی اسرائیل کودک کش شود.

فرماندار اصفهان بیان کرد: آن کسی که عاشق اهل بیت است حتماً باید با دل پاک و با همدلی و وفاق و اتحاد در مقابل مستکبرین تمام تلاشش را بکند که بتواند آرمان شهدا که نابودی رژیم صهیونیستی است را عملی کند.

کد خبر 784120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.