دولت چهاردهم رویه‌ شهدای خدمت را الگو قرار دهد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهیدان رجایی و رئیسی مصداق خدمتگزاران صدیق و بی‌منت بودند و انتظار می‌رود دولت چهاردهم راه این شهیدان در خدمت بی‌منت را ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرمروز، عصر امروز_ شنبه، سوم شهریور _ در دیدار با جمعی خانواده شهدا در شهر لنده، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان الگوهای روشن برای خدمتگزاران هستند که با خدمت صادقانه خود به دنبال محرمیت زدایی از جامعه بودند.

وی افزود: والدین شهیدان چشمه‌های جوشان معرفت و انسانیت هستند که چنین ستارگانی را تربیت کردند تا بتوانند در مسیر تعالی اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی با تقدیم جان خویش این درخت تنومند را آبیاری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از ویژگی‌های خوب اربعین امسال بحث حضور باشکوه جوانان و نایب‌الزیاره بودن از جانب شهیدان بود که این فرهنگ زیبا به‌درستی در حال انتقال به آیندگان است.

وی تصریح کرد: رویکرد جدید دولت توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی خانواده شهدا و ایثارگران است که در این‌خصوص برنامه‌های خوبی را اجرایی کرده‌است.

خرم‌روز خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای تجلیل از نیروهای خدوم دولت و تجدید پیمان با شهدا، امام راحل (ره)، آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و راه و مرام شهیدان رجایی و باهنر در گشایش افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه است.

وی افزود: دولت چهاردهم که با تأیید کامل مجلس شورای اسلامی در این روزها فعالیت خود را آغاز می‌کند باید الگوی خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت شهیدان رجایی و رئیسی را الگوی اقدامات خویش قرار دهد.

کد خبر 784026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.