افتتاح ۱۱۸ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در بویین‌زهرا

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: ۱۱۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با اعتبار ۴۹۸ میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، همزمان با آغاز هفته دولت محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بویین‌زهرا به همراه جمعی از مسئولان و رؤسای ادارات شهرستان عصر امروز -شنبه سوم شهریور- با حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه شهر بویین‌زهرا دیدار کردند.

محمد ادیب رامندی، فرماندار بویین‌زهرا در دیدار با امام جمعه بویین‌زهرا اظهار کرد: ۱۱۸ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۴۹۸ میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت اضافه کرد: با افتتاح این ۱۱۸ پروژه که در زمینه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی می‌باشند، زمینه اشتغال ۵۲۸ نفر به صورت مستقیم و ۷۶۹ نفر بصورت غیر مستقیم در سطح این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار بویین‌زهرا ادامه داد: بنابراین با افتتاح طرح‌های مختلف هفته دولت در این شهرستان حدود ۱۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم صاحب اشتغال پایدار می‌شوند که این موضوع می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی این شهرستان ایفا کند.

ادیب رامندی خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه‌ها در شهرستان همواره توجه به عدالت‌بخشی مدنظر بوده و خوشبختانه در سطح تمام شهرها و روستاها در بخش‌های تابعه شاهد اجرای پروژه‌ها و افتتاح آن‌ها هستیم.

به گزارش ایمنا، در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان بویین‌زهرا به ارائه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم و پروژه‌های انجام شده در سطح شهرستان بویین‌زهرا طی سه سال اخیر پرداختند.

کد خبر 784025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.