اعلام مسیرهای حمل‌ونقل جاماندگان اربعین در قزوین

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از تعیین پنج مسیر برای جابه‌جایی رایگان مردم شهر قزوین برای شرکت در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با عنوان «دلدادگان حسینی» خبر داد.

سید محمدمهدی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تعیین پنج مسیر برای جابه‌جایی رایگان مردم شهر قزوین برای شرکت در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با عنوان «دلدادگان حسینی» خبر داد و اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی مردم را از ساعت ۸:۰۰ از این پنج مسیر به سمت میدان میرعماد، مبدأ آغاز این راه‌پیمایی می‌برد.

وی افزود: مسیر نخست جابه‌جایی دلدادگان حسینی در شهرک کوثر و از مقابل مسجد امام حسن عسگری (ع) است و مسیر دوم از میدان دهخدای شهرک مینودر آغاز شده و جاماندگان اربعین را به سمت میدان میرعماد حمل می‌کند.

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین مسیر سوم جابه‌جایی دلدادگان حسینی را مسجد امام‌خمینی (ره) محله غیاث‌آباد عنوان و خاطرنشان کرد: مسیر چهارم هم از پارک الغدیر خیابان دانشگاه تا میدان میرعماد است و مسیر پنجم هم از مسجد جوادالائمه خیابان راه‌آهن شروع شده و تا میدان میرعماد ادامه دارد.

تقوی ادامه داد: با توجه به اینکه این مراسم تا ظهر فردا ادامه دارد، بنابراین اتوبوس‌های شهرداری قزوین آمادگی انتقال و بازگشت مسافران را به سمت مناطق مختلف شهر قزوین دارند و مسیرهای بازگشت هم معکوس مسیرهای اعلام‌شده است.

وی گفت: بنا به گفته ستاد برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در قزوین جابه‌جایی زائران شرکت‌کننده در این مراسم بعد از خواندن نماز عصر از مبدأ آستان مقدس امامزاده حسین (ع) به سمت مبادی اعلام‌شده در مسیرهای پنج‌گانه است.

کد خبر 783884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.