تلاش پاکبانان مشهدی، تردد در اطراف حرم مطهر علوی را لذت‌بخش کرده است

نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق گفت: کاروان خدام‌الحسین(ع) شهرداری مشهد به رویدادی خدمات‌رسانی می‌کند که عزت اسلام در این حرکت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، آیت‌الله سیدمجتبی حسینی امروز _جمعه دوم شهریور_ در جمع کاروان خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد در نجف اشرف اظهار کرد: اربعین، حرکتی مستمر و جهانی است که شرکت‌کنندگان در آن، قدم در مسیری مقدس گذاشته‌اند و نیت هم مقدس است.

وی افزود: حرکت امام‌حسین (ع) دو بال «شهادت» و «اسارت» داشت و این امام همام، ملاک و معیاری برای حق و باطل است. هرروز عاشوراست چراکه جنگ و تقابل حق و باطل همیشگی است.

آیت‌الله حسینی خاطرنشان کرد: راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی، تجدید عهدی با سرور و سالار شهیدان و همراهی کردن با دین و عدالت و درستی است و از همین رو تبدیل به یک موج جهانی شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق گفت: کاروان خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد به رویدادی خدمات‌رسانی می‌کند که عزت اسلام در این حرکت است.

آیت الله حسینی افزود: نظافت یک رکن در این حرکت است و اهتمام و تلاش پاکبانان، نظافت و پاکی را به ارمغان می‌آورد و به واسطه همین تلاش‌های پاکبانان مشهدی است که از تردد در خیابان‌های منتهی به حرم علوی لذت می‌بریم.

وی در پایان گفت: در کنار نظافت، اقدامات ارزشمندی هم برای فرهنگ‌سازی رعایت نظافت توسط شهرداری مشهد صورت گرفته که ستودنی است.

کد خبر 783764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.