تأمین آب مورد نیاز زائرین در مرز خسروی تا پایان مراسم اربعین

رئیس کمیته آب و برق پایدار ستاد اربعین حسینی استان کرمانشاه از تأمین آب مورد نیاز زوار در مرز خسروی تا پایان مراسم‌ اربعین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ جلسه ستاد اربعین استان، امروز _ جمعه دوم شهریور _ با حضور اسکندر مؤمنی وزیر کشور، محمدطیب صحرایی رئیس ستاد انتخابات استان، استاندار کرمانشاه و مسئولین ستاد اربعین استان در محل قرارگاه اربعین فراجا در مرز خسروی برگزار شد.

رضا داوودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و رئیس کمیته آب و برق پایدار ستاد اربعین حسینی استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به پایداری خدمات مرز خسروی در حوزه آب و برق اظهار کرد: با توجه به اینکه ۷۰ درصد زائرین برای عزیمت به عتبات عالیات، از شهرهای استان کرمانشاه عبور می‌کنند، در این زمینه خدمات آب و برق کاملاً پایداری در شهرهای استان از کنگاور تا اسلام‌آبادغرب ارائه شده و در نقاطی هم که خارج از شبکه آبرسانی شرکت آبفا قرار دارند، آبرسانی از طریق تانکرهای ثابت و سیار انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته مشکلاتی در حوزه آب در مرز منذریه عراق وجود داشت، امسال در راستای رفاه حال زوار و تأمین آب پایدار در مواکب، سرویس‌های بهداشتی و… پوشش شبکه آبرسانی را در مرز منذریه نیز انجام دادیم که رضایت‌مندی زائرین را در پی داشت و تا این لحظه هم هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با گلایه از عدم‌تعهد برخی از دستگاه‌ها در تأمین آب بطری شده در مرز خسروی خاطرنشان کرد: تعدادی از دستگاه‌ها به تعهدات خود در زمینه تأمین آب بطری برای زوار اربعین عمل نکردند و در این زمینه نگرانی‌هایی برای شرکت آب و فاضلاب ایجاد شد، اما با تلاش‌های انجام گرفته آب مورد نیاز زوار را تأمین کردیم به طوری که تاکنون حدود ۲۰ میلیون آب بطری تأمین، ذخیره و توزیع شده است.

داوودی تاکید کرد: در چند سوله قصرشیرین نیز آب بطری ذخیره شده و تا پایان پیاده‌روی اربعین هیچ مشکلی برای تأمین آب مورد نیاز زائرین نداریم.

کد خبر 783743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.