پیشرفت و اقتدار کشور در گرو وحدت است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: پیشرفت و اقتدار کشور در گرو وحدت و امنیت است که باید حفظ و تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، محمد اسلامی ظهر امروز _پنجشنبه یکم شهریور_ در نشست بررسی وضعیت شرکت صنایع آذر آب اراک اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی نه تنها به مسیر پیشرفت و تعالی خود ادامه می‌دهد، بلکه به الگوی سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی محور مقاومت برای کشورهای جهان اسلام شده و در حال محصول‌دهی است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: کشورهای جهان اسلام زیر سیطره آمریکا و انگلیس نمی‌روند و روی پای خود ایستاده‌اند، مقاومت می‌کنند و نمی‌گذارند که منابع آنان توسط استکبار غارت شود.

اسلامی با بیان اینکه امروز وظیفه اصلی همه ما خدمت و حفظ وحدت در جامعه است اضافه کرد: مسئولان باید خدمت‌رسانی و کار شبانه‌روزی به مردم را به جد در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: پیشرفت و اقتدار کشور در گرو وحدت و امنیت است که باید حفظ و تقویت شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به ضرورت همدلی و هماهنگی در نظام مدیریتی کشور برای رفع ساده‌تر مسائل اظهار کرد: با لطف و کمک خدا و صبر و تلاش کارکنان و مدیریت شرکت، درهای امید برای بهبود وضعیت در این شرکت گشوده شده است.

اسلامی ادامه داد: هم اینک دنیا به سمت توسعه پایدار در حال حرکت است و مهمترین موضوع آن بازدهی بالاست که این مهم نیازمند طراحی مهندسی است تا با دنیا ارتباط برقرار کند و این مهم در مجموعه مدیریتی شرکت صنایع آذر آب مشهود است.

وی گفت: استان مرکزی یکی از قطب‌های بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و از قطب‌های صنعت کشور محسوب می‌شود، این استان باید اقتصاد پررونق و درآمد سرانه بالایی داشته باشد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: امروز صنعت هسته‌ای ایران یکی از افتخارات کشور و در تراز جهان قرار دارد و کسانی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند امروز قلم فرسایی خود را تغییر داده و از قدرت در این صنعت و ایران سخن به میان می‌آورند.

اسلامی اضافه کرد: شرکت صنایع آذر آب یکی از ظرفیت‌های فاخر کشور است و اقدامات خوبی در این شرکت صورت گرفته و این شرکت آینده روشنی پیش رو دارد.

وی خطاب به پرسنل و نیروهای متخصص شرکت افزود: فرصت‌های بیشماری پیش روی شرکت صنایع آذر آب وجود دارد که در این راستا باید تلاش و مشارکت مضاعف بکار گرفته شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: پیشرفت کشور و دستیابی آن به قله‌های عزت آفرین بدون وحدت انجام نمی‌شود، در گام نخست باید نسبت به آینده و سرنوشت کشور احساس مسئولیت کرد و این احساس مسئولیت در این شرکت کاملاً مشهود است.

اسلامی ادامه داد: یکپارچگی و همدلی کارگران و تیم مدیریتی شرکت صنایع آذر آب رمز موفقیت این شرکت است.

به گزارش ایمنا، اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در بدو ورود از خطوط تولید و واحد فنی و مهندسی شرکت صنایع آذر آب بازدید کرد.

در پایان این بازدید اعضای شورای اسلامی کار شرکت صنایع آذر آب با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای پرواز اردیبهشت به ویژه شهید آیت الله رئیسی، از حمایت‌ها و توجه ویژه ایشان در پیگیری موضوعات و رفع موانع تولید در این صنعت با اهدای لوح تقدیر کردند.

کد خبر 783489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.