جزییات محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمان

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان با تشریح محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی جاماندگان اربعین بر رعایت احتیاط در ترددهای سواره و پیاده و گزارش موارد خاص به پلیس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، امین غفوری اظهار کرد: در راستای برگزاری آئین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در روز یکشنبه، چهارم شهریور هر دو سمت محور جوپار-کرمان مسدود و این مسیر فقط برای خودروهای امدادی قابل تردد است.

وی افزود: در این راستا محور کرمان-جوپار و بالعکس از ساعت ۰۴:۰۰ صبح تا پایان مراسم مسدود است و محور ماهان- جوپار از ورودی میدان ساعت، از ساعت چهار صبح مسدود و رانندگان باید برای تردد از مسیر جایگزین محور هفت باغ و کرمان- ماهان (جاده قدیم) تردد کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان با اشاره به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از سمت جوپار و سه راهی بافت به طرف کرمان و بالعکس و همچنین ممنوعیت تردد در محور بافت به کرمان از سمت شهر نگار به سمت بهرامجرد تصریح کرد: این محدودیت‌ها با توجه به گرما و حرکت شهروندان از ساعات اولیه صبح، از همان اوایل صبح اعمال می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود شهروندان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و ضمن استفاده از خودروهای عمومی، موارد خاص و مشکوک را به مأموران پلیس گزارش کنند.

کد خبر 783404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.