۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
تداوم هوای گرم و مرطوب در گیلان

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: تداوم شرایط جوی پایدار و هوای پایدار گرم و مرطوب تا پایان هفته در استان پیش‌بینی می‌شود، لذا شالیکاران تا اواسط هفته آینده می توانند برای درو محصول برنج و جمع‌آوری شالی‌ها از سطح مزارع برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، یوسف شجاعی امشب _چهارشنبه سی‌ویکم مرداد_ اظهار کرد: امروز آسمان گیلان صاف و غالباً آفتابی بود و در اکثر نقاط استان هوای گرم و مرطوب استقرار داشت.

وی افزود: امروز لوشان با ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و دیلمان ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط استان بودند و دمای هوای رشت در گرم‌ترین ساعات به ۳۵ درجه سانتیگراد رسید.

کارشناس هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: الگوهای هواشناسی نشان‌دهنده تداوم شرایط جوی همچنان پایدار تا اوایل هفته آینده در گیلان است و طی این مدت در بیشتر ساعات روز، آسمان استان صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

شجاعی ادامه داد: طی دو روز آینده (روزهای پنجشنبه و جمعه) گرما و رطوبت در نقاط مختلف گیلان استقرار دارد، اما دو روز ابتدایی هفته آینده شرایط قدری تغییر خواهد کرد و طی ساعاتی افزایش ابر، ۲ تا سه درجه سانتیگراد کاهش دما و همچنین بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود

وی ادامه داد: البته بارش‌های پراکنده در استان قابل ملاحظه نخواهد بود، لذا شالیکاران تا اواسط هفته آینده می‌توانند برای درو محصول برنج و جمع‌آوری شالی‌ها از سطح مزارع برنامه‌ریزی کنند.

کارشناس هواشناسی گیلان افزود: طی دو روز آینده دریای خزر آرام و با موج کوتاه برای کلیه فعالیت‌های مرتبط ازجمله شنا و گردشگری مناسب است.

کد خبر 783276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.