معاینه ۶۹ هزار زائر اربعین در شلمچه

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۱۵ مرداد تا روز گذشته، ۶۹ هزار و ۱۳۴ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی و پایگاه‌های موقت در شلمچه به صورت سرپایی معاینه شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، افشین دریانبرد ظهر امروز _چهارشنبه سی‌ویکم مرداد_ در جمع خبرنگاران با اشاره به معاینه ۶۹ هزار و ۱۳۴ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی و پایگاه‌های موقت در شلمچه اظهار کرد: از ۱۵ مرداد تا روز گذشته، ۸۳۹ بیمار برای ادامه درمان توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اعزام شدند.

وی افزود: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی تا شب گذشته ۳ هزار و ۲۱۹ نفر بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی‌حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) تعداد کل مأموریت اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این منطقه یک هزار و ۶۲۷ مورد بوده است؛ همچنین در همین بازه زمانی ۷۲ نفر در چندین عملیات از کشور عراق برای دریافت خدمات درمانی به محدوده فعالیت این دانشگاه اعزام شدند.

کد خبر 783247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.