برگزاری همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد

رئیس کمیته تکریم و استقبال از زائران دهه آخر صفر شهرداری مشهدمقدس از تدابیر ویژه شهرداری مشهد برای برگزاری باشکوه همایش جاماندگان اربعین از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی در روز اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمد باغبان اظهار کرد: در دهه آخر صفر فعالیت‌ها به صورت رویداد محور پیگیری خواهد شد و پیرامون همین موضوع جلسات مختلفی با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار شده است.

وی افزود: همایش باشکوه پیاده‌روی جاماندگان اربعین از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی با حضور آحاد مختلف مردم و هیئت‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته تکریم و استقبال از زائران دهه آخر صفر شهرداری مشهد، تصریح کرد: در همین راستا پیش‌بینی نصب ۵۰ بیلبورد و ۷۰ استرابورد شهری در سراسر شهر مشهد شده و در این مراسم از مداحی و سرود گروه‌های مختلف استفاده خواهد شد.

باغبان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی برپایی موکب‌های پذیرایی و فرهنگی از میدان ۱۵ خرداد تا چهارراه دانش با حضور مساجد و هیئت‌های مذهبی شده که زیرساخت لازم این مورد توسط شهرداری مشهد آماده خواهد شد و سایر خدمات توسط ارگان‌های مختلف ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان ترافیک شهرداری مشهد مقرر شده که خطوط اتوبوسرانی و مترو منتهی به مسیر پیاده‌روی رایگان شود و همچنین تمهیدات لازم ترافیکی در روز مراسم اتخاذ شود.

رئیس کمیته تکریم و استقبال از زائران دهه آخر صفر شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: در این مراسم برای فضاآرایی از ۵۰ قاب داربستی، ۵۰۰ بیرق، ۵۰ پرچم بزرگ، ۵۰۰ پرچم سردرب و ستونی و ۱۰ هزار متر ریسه‌بندی استفاده خواهد شد.

باغبان بیان کرد: مواکب حاضر در این مسیر در چهار دسته پذیرایی و اطعام، خدمات هنری و آئینی، مشاوره مذهبی و خدمات فرهنگی و برنامه‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان ارائه خدمت خواهند کرد.

کد خبر 783178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.