«صالحی امیری» وزیر میراث فرهنگی دولت چهاردهم شد

سیدرضا صالحی امیری با کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دولت چهاردهم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز _چهارشنبه، سی‌ویکم مرداد_ در پایان بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی با تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سوی «سیدرضا صالحی امیری» موافقت کردند.

سیدرضا صالحی امیری کیست؟

سیدرضا صالحی امیری متولد ١٣٤٠ در شهرستان بابل، سیاستمدار و فعال علمی و فرهنگی، دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی است و سابقه مسئولیت در سطح وزارت در دولت یازدهم را در کارنامه خود دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم، معاون رئیس جمهوری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم، از مهمترین سوابق اجرایی صالحی امیری است.

صالحی‌امیری همچنین معاونت بررسی‌های راهبردی وزارت اطلاعات، ریاست کمیته اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، و معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه اجرایی خود دارد.

کد خبر 783167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 1
    درود .اقای صالح امیری سیاستمدار است اما همچون ضرغامی مشرف بر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی نیست..چرا باید کسی که رشته دیگر خوانده در جایی بکار گیری شود که جایگاهش نیست.هرسخن جایی و هر نقطه مکانی دارد.