افزایش ۹۴ درصدی رضایت‌مندی شهروندان از سامانه ۱۳۷ در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری ۹۴ درصد رضایت شهروندان منطقه ۹ نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در جلسه هماهنگی اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت تسهیل در فرایند ارتباط شهروندان با سامانه ۱۳۷ و با اشاره به راه‌های ارتباطی مطلوب شهروندان با این سامانه اظهار کرد: ثبت و بررسی و انجام درخواست‌های شهروندان در تمامی ساعات شبانه روز و ایام تعطیل توسط واحدهای اجرایی منطقه به منظور کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: بیشتر تماس‌های مردم در حوزه خدمات شهری، عمران، آزادسازی و املاک بود و بسیاری از آن‌ها قدردان زحمت خدمات همکاران ما بابت رفع مشکلات چندین ساله منطقه و مردم بودند؛ موضوعاتی که شهروندان به ما می‌گویند جزو وظایف شهرداری است و اگر نقصانی در کار ما بوده است، با تماس‌های شهروندان و گوشزد کردن مسائل حل می‌شود، بنابراین دستورات لازم به مدیران منطقه داده شده است و در یک زمان‌بندی مشخص این مشکلات پیگیری و برای رفع آن‌ها اقدام می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: رضایت ۹۰ درصدی شهروندان در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری ۹۴ درصد رضایت شهروندان نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه طی ماه‌های آتی سال ۱۴۰۰ نیز نقطه نظرات مردم را در برنامه‌ریزی‌های خود لحاظ می‌کنیم، تاکید کرد: ستاد ویژه‌ای در شهرداری منطقه ۱۰ تشکیل شده است که به‌صورت مرتب نقطه نظرات و مسائل مردم در آن رصد می‌شود، چراکه افکار عمومی برای ما مهم است که بتوانیم آن‌ها را پیگیری کرده و پاسخگو باشیم.

افزایش ۹۴ درصدی رضایت‌مندی شهروندان از سامانه ۱۳۷ در منطقه ۹ اصفهان

محمدتقی رفیعی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اجرای دور اول طرح جهادی ۱۳۷ در سطح مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان افزود: در طرح جهادی ۱۳۷ که در هر دوره زمانی در یک منطقه از شهرداری اصفهان به اجرا درمی‌آمد و در این مرحله نیز معاونت خدمات شهری همچنان مقام اول تماس تلفنی شهروندان اهالی منطقه ۹ را در میان سایر معاونت‌ها به خود اختصاص داده است

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر سرعت رسیدگی به تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ به ۷۲ ساعت رسیده است، تصریح کرد: در حال حاضر یک سایت بازخورد نیز در سامانه ۱۳۷ راه‌اندازی شده است که از طریق آن وقتی به درخواست شهروندی رسیدگی می‌شود، بلافاصله با شهروند تماس گرفته شده و این پیگیری به اطلاع وی نیز می‌رسد

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سیاست‌های اجرایی، فرایندهای ارسالی و گزارشات تهیه شده باید با پشتوانه سابقه عملی تهیه شود و تهیه گزارش‌ها از شکل توصیفی به سمت گزارش‌های تحلیلی و چند وجهی پیش رود.

رفیعی افزود: با تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه و برنامه‌ریزی به‌عمل آمده، ضمن کاهش ورودی پیام منطقه، شاهد روند افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان و ارتقای رتبه عملکردی منطقه نیز مطابق روند مطلوب سال گذشته باشیم.

کد خبر 783090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.