«کاظمی» وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم شد

علیرضا کاظمی با کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز _چهارشنبه، سی‌ویکم مرداد_ در پایان بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی، با تصدی وزارت آموزش و پرورش از سوی «علیرضا کاظمی» موافقت کردند.

علیرضا کاظمی کیست؟

وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم، ۵۹ ساله، متولد شهر مشهد و تحصیل‌کرده حوزه و دانشگاه است که عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بوده و یکی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی حوزه آموزش و پرورش به شمار می‌رود که بیشتر به دلیل فعالیت‌هایش در حوزه آموزش و پرورش شناخته می‌شود.

وی پیش از این قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بود. او همچنین از شهریور تا آذر ۱۴۰۰ سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را برعهده داشت. کاظمی همچنین معاون پرورشی و فرهنگی و مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی بوده است.

کد خبر 783043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ستاری IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    0 0
    با سلام و تبریک .بنده به عنوان فردی از این جامعه از اقای وزیر اموزش و پرورش خواهشی داشتم .بنده امسال بعد از ۳ بار شرکت اموزش و پرورش قبول شدم ولی به خاطر ۲ سال کبر سنی ردم کردن بنده ۱۱ سال سابقه تدریس در حوزه و دانشگاه دارم و مدرک دکتری .ولی به هیچ وجه امتیت شغلی ندارم و تمام این سالها جهادی کار کردم .خواهش می کنم نظری هم به بنده به عنوان فرد کوچکی از مردم ایران توجهی کنید ممنون از محبتتون