اصحاب رسانه خدمات سازمان‌های مردم‌نهاد را معرفی کنند

فرماندار شهرستان آبیک گفت: در راستای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد اصحاب رسانه نسبت به معرفی سازمان‌های مردم‌ نهاد شهرستان و حوزه‌های مختلف فعالیت آنان به شهروندان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی امشب _سه‌شنبه سی‌ام مرداد_ با حضور حجت‌اله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک و مهدی صالحی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آبیک از مدیران مسئول تشکل‌های مردم نهاد شهرستان آبیک تجلیل شد.

حجت‌اله مددخانی، فرماندار شهرستان آبیک در مراسم تجلیل از مدیران مسئول تشکل‌های مردم نهاد شهرستان آبیک با بیان اینکه دولت تسهیلگر امور سازمان‌های مردم‌نهاد است، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس اراده مردم شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تأکید امامین انقلاب بر حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب بوده است، افزود: دولت سیزدهم دولتی مردمی بود و از نوع نگاه رئیس جمهور هم پیداست که دولت چهاردهم هم نگاه ویژه به حضور فعال مردم در حکمرانی خواهد داشت.

فرماندار آبیک ضمن مطلوب ارزیابی کردن فعالیت سمن‌ها و تقدیر از عملکرد آنان اضافه کرد: در راستای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد اصحاب رسانه نسبت به معرفی سازمان‌های مردم نهاد شهرستان و حوزه‌های مختلف فعالیت آنان به شهروندان اقدام کنند.

مددخانی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ تشکل و سازمان مردم‌نهاد در شهرستان آبیک به ثبت رسیده و در حوزه‌های مختلف از جمله خانواده، محیط زیست، سلامت، ورزش و امور خیریه مشغول به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی هستند.

وی با اشاره به تعریف سازمان مردم‌نهاد که به عنوان سازمان‌های غیردولتی، مستقل و غیرانتفاعی و بدون کنترل دولت فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: نقش اهداف و علایق مشترک برای رسیدگی به مسائل اجتماعی، زیست محیطی یا بشردوستانه در این سازمان‌ها باید جدی‌تر از گذشته گرفته شود.

کد خبر 782918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.