نمایندگان کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر یاسوج انتخاب شدند

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از انتخاب نمایندگان این شورا در کمیسیون‌های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، در جلسه امروز_سه‌شنبه، سی‌ام مرداد_ شورای اسلامی شهر یاسوج، نماینده کمیسیون‌های مختلف شورای شهر یاسوج با برگزاری انتخابات بین اعضا مشخص شد.

سید هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عطاء‌الله دانشی و محمدرضا آریایی به‌عنوان نمایندگان شورا در کمیسیون «ماده ۱۰۰ بدوی» و ایمان جاودانه و بهنام عباس نژاد نیز به‌عنوان نمایندگان شورا در کمیسیون «تجدیدنظر» انتخاب شدند.

وی افزود: بهنام عباس‌نژاد به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون «ماده ۷۷» و محمدرضا آریا به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون «ماده ۳۸» انتخاب شدند.

اکبری تصریح کرد: عطاء‌الله دانشی نماینده کمیسیون‌های «معاملات»، «فرهنگی و اجتماعی» «سازمان شورا» و «گردشگری و سرمایه‌گذاری»، ایمان جاودانه نماینده کمیسیون‌های «پسماند» و «معماری و شهرسازی»، بهنام عباس‌نژاد نماینده کمیسیون‌های «عمران»، «بودجه»، «آرامستان» و «خدمات شهری و حمل و نقل» انتخابات شدند.

وی خاطرنشان کرد: سید هدایت اکبری به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیو ن‌های «فضای سبز» و «فرهنگی و اجتماعی» و محمدرضا آریا نیز به‌عنوان دیگر عضو شورا در کمیسیون «خدمات شهری و حمل و نقل انتخاب شدند.

کد خبر 782873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.