به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت فروشگاه هایپر افروز از سال ١٣٩۵ توسط شهرداری اصفهان آغاز و از بهمن ١۴٠١ ارائه خدمات فروش را به صورت آزمایشی شروع کرد و در حین ارائه خدمات به کارکنان خدوم، شهرداری اصفهان نواقص ساختمانی این فروشگاه را برطرف کرد و با خرید و تکمیل تجهیزات آن فرایندهای فروش را برای خرید آسان و با قیمت مناسب را برای کارکنان طراحی نمود و اکنون فروشگاه هایپر افروز آماده بهبود و ارتقای کمی و کیفی خدمات خود است.
وی افزود: فروشگاه هایپر افروز یکی از اقدامات شهرداری در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات رفاهی کارکنان است که مورد استقبال کارکنان محترم و خانواده محترمشان قرار گرفته و اکنون در صدد هستیم با تغییر در مدیریت این فروشگاه خدمات آن را به از لحاظ کمی و کیفی بهبود بخشیده و به بالاترین سطح فروشگاهی در کشور برسانیم.
معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: به همین منظور و برای تداوم ارائه خدمات بهگونهای برنامهریزی شده که فرایند تغییر و تحول در کمترین زمان ممکن انجام شود و پس از یک تعطیلی کوتاه مدت کارکنان محترم بتوانند خرید مواد مصرفی و ملزومات زندگی خود را از این فروشگاه انجام دهند.
وی هدف از اجرای این تغییر و تحول را توسعه و ارتقای کمی و کیفی خدمات، افزایش رضایت کارکنان، افزایش مشارکت انتفاع کلیه کارکنان از این فروشگاه و ارائه خدمات با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت مطرح کرد.
ابراهیمی یادآور شد: همکاران گرانقدر در شهرداری اصفهان در دوران تغییر و تحول در فروشگاه هایپر افروز میتوانند مایحتاج خود را از شرکت تعاونیهای کارمندی و کارگری، فروشگاههای کوثر و پذیرندههای طرف قرارداد اصفهان کارت تهیه کنند و پس از بازگشایی مجدد هایپر افروز از خدمات این فروشگاه بهرهمند شوند.
وی در پایان با اشاره به بازگشایی سالن بدنسازی شهرداری در مجموعه جهاننما و دعوت کارکنان و خانواده محترمشان برای استفاده از این مرکز استاندارد و مجهز، اظهار امیدواری کرد خدمات رفاهی و سلامت شهرداری در بهترین کیفیت به کارکنان معزز شهرداری ارائه شود و در آیندهای نزدیک شاهد افتتاح درمانگاه شهرداری در مکانی مناسب و استاندارد باشیم و همکاران محترم و خانوادهشان بتوانند خدمات بهداشت و درمان و سلامت را در بهترین کیفیت دریافت کنند.
نظر شما