نظافت و شست‌وشوی ۲۵ درصد معابر شهر کربلا توسط شهرداری اصفهان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: ۲۵ درصد حجم نظافت و شست‌وشوی معابر شهر کربلا به شهر اصفهان واگذار شده که اقدامات محوله به‌نحو احسن در حال انجام است.

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایمنا به کربلای معلی در حاشیه بازدید از موکب مسلم ابن عقیل اظهار کرد: شیب حضور شهرداری اصفهان و همکاری ما در کربلا در ایام اربعین طی سال‌های گذشته زیاد بوده و از حدود ۳۰ نفر در سال ۱۴۰۱ به ۵۰۰ نفر در سال جاری رسیده است.

وی افزود: به گفته معاون خدمات شهری شهردار کربلا ۲۵ درصد حجم نظافت و شست‌وشوی معابر شهر کربلا به شهر اصفهان واگذار شده که اقدامات محوله به‌نحو احسن در حال انجام است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: از سال گذشته بخشی از فرهنگ‌سازی ایام اربعین را با ارائه پلاستیک به موکب‌ها انجام می‌دادیم و در سال جاری نیز سعی کردیم این اقدامات افزایش پیدا کند، از این‌رو در قسمت‌هایی که نظافت آن توسط خادمان شهری اصفهان انجام می‌شود، بنرهایی نصب شده و سطل و پلاستیک نیز ارائه می‌کنیم.

بقایی گفت: تأثیر حرکت خادمان شهرداری اصفهان در کشور زبانزد و در فضای غیر از کشور نیز مشهود است، به همین جهت هر سال در ایام اربعین نظافت قسمت‌های زیادی از شهر کربلا را به شهرداری اصفهان محول می‌شود.

وی ادامه داد: مدتی پیش معاون خدمات شهری و مدیران بعضی سازمان‌ها و مناطق شهرداری کربلا سفری به شهر اصفهان داشتند که پیرو آن جلسه‌ای برگزار و مباحث زیادی مطرح شد از جمله اینکه نیاز است در ایام اربعین فرهنگ‌سازی و گفت‌وگو با زائران افزایش پیدا کند که به همین سمت و سو حرکت شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه فعالیت‌ها باید چابک تر و حرفه‌ای تر انجام شود تا شاهد شرایط بهتری باشیم، خاطرنشان کرد: امسال محل خوبی برای موکب شهرداری اصفهان در کربلا اختصاص داده شد که امیدواریم پله پله کیفیت خدمت رسانی به کارگران بیشتر شود و امام حسین (ع) نگاه ویژه ای به خادمان شهرداری و به‌واسطه آن‌ها به ما داشته باشد.

کد خبر 782784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.