آخرین اخبار از اعزام مجدد برای حج عمره

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبات لازم برای از سرگیری اعزام زائران متقاضی عمره به سرزمین وحی پس از آیین ابعین انجام شده و منتظر اعلام مجوز مسئولان عربستان سعودی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامرضا رضایی با بیان اینکه مکاتبات لازم درباره از سرگیری اعزام زائران به عربستان سعودی پس از برگزاری آئین ملکوتی اربعین حسینی انجام شده است و منتظر پاسخ هستیم، اظهار داشت: به زودی خبرهای خوشحال کننده‌ای به مردم عزیز ایران اسلامی اعلام خواهیم داد.

وی افزود: علاوه بر تلاش و پیگیری‌های لازم این سازمان برای از سرگیری اعزام زائران عمره مفرده، هواپیمایی ایران ایر نیز اقدامات خود برای اخذ مجوز پرواز به عربستان در اولویت کارهای خود قرار داده و در حال انجام است.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت تصریح کرد: به‌رغم پیگیری‌های به انجام رسیده برای تسهیل در امر اعزام عمره به عربستان، در حال برنامه‌ریزی برای نحوه اعزام، زمان‌بندی و اسکان زائران هموطن هستیم.

رضایی با تاکید بر اینکه برنامه‌های پیش‌بینی شده به خوبی در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد، بیان داشت: با توجه به تحولات مسائل اقتصادی در سطح بین‌الملل و داخلی، منتظر اعلام نرخ جدید بلیت‌های پرواز به عربستان سعودی برای اعزام زائران عمره مفرده نیز هستیم.

کد خبر 782682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.