کاهش ۲۳ درصدی وقوع جرائم در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: از ابتدای سال در مجموع وقوع جرایم شاهد کاهش ۲۳ درصدی آن هستیم و با اقدامات پیشگیرانه و دستگیری هدفمند سارقان خودرو در طرح‌های مختلف انتظامی، در زمینه وقوع سرقت خودرو نیز شاهد کاهش ۱۸ درصدی آن از ابتدای سال بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی به دنبال آن است که احساس امنیت را در بین شهروندان افزایش دهد و به دغدغه‌ها و مطالبات به حق مردمی در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت رسیدگی کند.

وی افزود: طرح امنیت محله محور از ابتدای سال به صورت هدفمند اجرایی شده است، در این طرح پلیس متناسب با دغدغه‌های مردمی و شناسایی جرم و اعمال خلاف قانون به وقوع پیوسته در آن محله و حوزه استحفاظی، طرح امنیت محله محور را عملیاتی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: از ابتدای سال در مجموع وقوع جرایم شاهد کاهش ۲۳ درصدی آن هستیم، با اقدامات پیشگیرانه و دستگیری هدفمند سارقان خودرو در طرح‌های مختلف انتظامی، در زمینه وقوع سرقت خودرو نیز شاهد کاهش ۱۸ درصدی آن از ابتدای سال بوده‌ایم.

بساطی خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت در اجرای طرح امنیت محله محور این است که پلیس در تعامل سازنده با شهروندان، مشکلات و دغدغه‌های امنیتی مردم را شناسایی و متناسب با آن، یک عملیات انتظامی را اجرا می‌کند.

کد خبر 782547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.