لزوم تسریع پروژه مسیر گردشگری خیابان ابوذر رهنان

در پی بازدید سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه‌های عمرانی منطقه بر لزوم تسریع در پروژه مسیر گردشگری خیابان ابوذر تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان و عضو کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر در مناطق غرب اصفهان از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۱ بازدید کرد.

همچنین جلسه بررسی پروژه‌های در دست اقدام منطقه برگزار شد و در خصوص هر کدام از پروژه‌ها توضیحاتی از سوی مدیر منطقه و رئیس اداره عمران ارائه شد.

در این بازدید میدانی برخی از پروژه‌های عمرانی مهم منطقه از جمله پروژه مسیر گردشگری خیابان ابوذر مورد بازدید قرار گرفت و سخنگوی شورای اسلامی شهر در محل پروژه، پیگیر مراحل اجرای کار و رفع مسائل و مشکلات از سوی معاونت عمرانی شهرداری اصفهان شد.

لزوم تسریع پروژه مسیر گردشگری خیابان ابوذر رهنان

صالحی همچنین بر تسریع روند اجرای پروژه مسیر گردشگری خیابان ابوذر رهنان تاکید کرد.

راستگرد خیابان امام رضا (ع) به خیابان امام خمینی (ره)، خروجی (رمپ پل امام خمینی (ره) به خیابان شریف شرقی، ورزشگاه چمن مصنوعی روباز و پارک درخشان، از دیگر پروژه‌های عمرانی در حال انجام و تازه پایان یافته منطقه ۱۱ است که مورد بازدید قرار گرفت و در خصوص مشکلات برخی از پروژه‌ها، بررسی و تبادل نظر صورت پذیرفت.

در پایان اعضا پس از بازدید از مجموعه پروژه‌های اجرا شده در گلزار شهدای رهنان به زیارت قبور شهدای گرانقدر و مزار پدر شهید سردار زاهدی و یادبود این شهید بزرگوار مقاومت رفتند.

لزوم تسریع پروژه مسیر گردشگری خیابان ابوذر رهنان

کد خبر 782539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.