تردد بیش از ۶۶ هزار زائر اربعین از مرز تمرچین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‎‌غربی گفت: بیش از ۶۶ هزار زائر اربعین حسینی در سال‌جاری از مرز تمرچین تردد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان، امروز _دوشنبه بیست‌ونهم مرداد_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با نزدیک‌تر شدن به ایام اربعین شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) شاهد افزایش حضور مردم در پایانه مرزی تمرچین هستیم، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۶۷۰۵ نفر زائر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته در مجموع ۲۳۷۳ نفر زائر ایرانی و خارجی به کشور وارد شدند که نسبت به مدت مشابه ۳۲ درصد رشد دارد، همچنین در این مدت ۴۳۳۲ نفر نیز از کشور خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‎‌غربی گفت: در مجموع و از زمان آغاز طرح پیاده‌رویی اربعین نزدیک به ۶۶ هزار نفر زائر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند.

دست‌نشان با اشاره به اینکه از ماه‌های قبل تمام زیرساخت‌های لازم برای سفر ایمن زائران اربعین فراهم شده است، تصریح کرد: تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در تأمین ناوگان مورد نیاز به وجود نیامده است و جامعه راهداری و حمل‌ونقل استان با جدیت در این مسیر مشغول خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 782464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.