نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۳ + زمان ثبت نام و لینک سایت sanjesh.org

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری ۱۴۰۳ مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. نتایج نهایی این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ با حضور حدود ۱۵۱ هزار داوطلب برگزار شد که از این تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و اسامی پذیرفته‌شدگان پس از طی مرحله دوم آزمون در دانشگاه‌ها شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی اعلام شده است.

نتایج نهایی کنکور دکتری سال ۱۴۰۳

برای مشاهده نتایج این آزمون اینجا کلیک کنید.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری ۱۴۰۳

داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام شده است‌، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت‌نام از روز چهارشنبه سی‌ویکم مرداد ۱۴۰۳ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

برای مشاهده فرم مخصوص پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام پذیرفته شدگان دکتری ۱۴۰۳

  • اصل و یک نسخه تصویر مدارک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد یا دکتری حرفه‌ای مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد یا دکتری حرفه‌ای قید شده است.
  • اصل و تصویر از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی.

  • عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری (به تعداد اعلام شده توسط دانشگاه محل قبولی).

  • ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۱۷ و ۱۸ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ مشخص کند (برای برادران‌).

  • داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و یا رزمندگان پذیرفته شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه تاییدیه سهمیه قبولی نیستند و ملاک عمل برای ثبت‌نام، همان عنوان درج شده در فایل اطلاعات ارسالی به دانشگاه‌ها است.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرفته‌شدگان رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای اطلاع از تاریخ و نوع مدارک (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) و نحوه ثبت نام در مراکز قبولی، روز سه‌شنبه سی‌ام مرداد ۱۴۰۳ به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی https://paziresh.iau.ir مراجعه کنند.

کد خبر 782327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.