عمده نقص‌های ورزشگاه «فولادشهر» برای میزبانی تیم ملی برطرف شده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حدود ۹۰ درصد از نواقص ورزشگاه «فولادشهر» برطرف شده است و باقی نقص‌ها نیز تا چند روز آینده برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی تاج عصر امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم مرداد_ در جلسه هماهنگی بازی تیم ملی ایران با قرقیزستان که در اداره‌کل تربیت‌بدنی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: جلسات متعددی پیش از جلسه امروز برگزار شده بود و مسئولان هیئت فوتبال استان اصفهان به خصوص «نیما نکیسا» و «مهدی صدری» که مسئولیت اصلی میزبانی دیدار تیم ملی را در ورزشگاه فولادشهر بر عهده دارند، زحمت زیادی متحمل شدند.

وی افزود: همه به خوبی پذیرفته‌اند که ورزشگاه فولادشهر نواقصی داشته است که از قبل شناسایی شده و به باشگاه ذوب‌آهن اطلاع داده شده است که همه این نقص‌ها امروز در جلسه اعلام شد و حدود ۹۰ درصد از آنها برطرف شده است، باقی نقص‌ها نیز تا چند روز آینده برطرف خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: از رئیس شرکت سهامی ذوب‌آهن تشکر می‌کنم چرا که همت کردند و تمامی امکانات و الزامات برگزاری دیدار ایران و قرقیزستان را انجام دادند و نقص‌ها به صورت جدی بر طرف شده‌اند.

وی عنوان کرد: امیدوارم شاهد دیدار خوبی برای تیم ملی کشورمان باشیم همراه با پیروزی ملی‌پوشان کشورمان، تیم ملی کشورمان از همین‌جا راهی امارات خواهد شد تا بازی دوم خود را در دیدار مقدماتی جام‌جهانی برگزار کند، باید تمام تلاش‌مان جمع کردن امتیاز در مرحله مقدماتی باشد تا به راحتی به جام جهانی صعود کنیم.

کد خبر 782302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.