عملیات تعمیرات ۱۹ ساختمان شهرداری اصفهان‌ انجام شد

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان از انجام عملیات تعمیرات ۱۹ باب از ساختمان‌های شهرداری این کلان‌شهر خبر داد و گفت: وسعت انجام این پروژه شامل مناطق یک، ۳،۴،۵،۶،۷،۹،۱۰ شهرداری اصفهان است.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به لزوم نگهداری از تجهیزات و دارایی‌های شهرداری اصفهان به‌منظور استفاده بهینه و جلوگیری از خسارت و کاهش عمر مفید قطعات و تجهیزات، تعمیرات اساسی که در طول عمر کارکرد ساختمان ایجاد شده است، ضروری به‌نظر می‌رسید.

وی افزود: با توجه به رسیدگی‌نکردن به‌موقع و تعمیرات جزئی تجهیزات، ممکن است به صرف هزینه‌های هنگفت در آینده منجر شود، بنابراین تعمیرات اساسی تعدادی ساختمان‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این تعمیرات شامل رفع نواقص تأسیسات برقی و مکانیکی، ابنیه و اصلاح سیستم اطفای حریق است، تصریح کرد: به این منظور برآورد اولیه انجام این پروژه به مبلغ ۶۳ میلیارد ریال در مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران انجام شد و جهت برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار در سامانه ستاد دولت قرار گرفت.

توکلی‌پور با بیان اینکه وسعت انجام این پروژه شامل مناطق یک، ۳،۴،۵،۶،۷،۹،۱۰ شهرداری اصفهان است، خاطرنشان کرد: پس از انتخاب پیمانکار و با نظارت ناظران مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران، این پروژه در مدت زمان شش ماه و حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 782160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.