اجرای طرح حمایتی اوقات فراغت کودکان تحت پوشش کمیته امداد در منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از اجرای طرح حمایتی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این منطقه با کمک سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روح‌الله ابوطالبی در آئین افتتاح نخستین دوره طرح حمایتی اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان منطقه ۳ شهرداری اصفهان با عنوان «آغاز راه» با بیان اینکه این طرح به منظور توزیع عادلانه خدمات و امکانات ورزشی شهرداری، ایجاد شور و نشاط و حمایت از استعدادهای نوجوانان منطقه ۳ برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: طی فراخوانی که انجام شد ۱۷۰ نفر از کودکان و نوجوانان منطقه که دارای شرایط لازم بودند در این طرح ثبت نام کردند و بزودی کلاس‌های آموزشی آنها در دو رشته شنا و فوتبال آغاز می‌شود.

وی افزود: امکانات و تجهیزات اولیه ورزشی برای همه این عزیزان تهیه شده است و در صورت همکاری اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این حرکت ادامه‌دار خواهد بود و برای سایر رشته‌های ورزشی نیز اجرا خواهد شد.

شرایط را باید برای رشد و نمو کودکان این کشور فراهم کنیم

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به اینکه از وظایف شهرداری و شورای شهر اهمیت به قشر آسیب‌پذیر جامعه است، اظهار کرد: نگاه به محرومان و نیازمندان نیاز به بسترسازی دارد و باید شرایط را برای رشد و نمو کودکان این کشور فراهم کنیم.

وی افزود: ورزش موجب می‌شود بسیاری از مشکلات اجتماعی امروز ما بر طرف شود و بسیاری از این ظرفیت و امکانات با همراهی شهرداری و سایر ارگان‌ها امکان‌پذیر است.

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شر اصفهان گفت: استعدادهای فراوانی در میان این نوجوانان وجود دارد و امیدواریم در آینده بهترین ستاره‌های قهرمان کشورمان از این جمع ظهور کنند.

وی افزود: باید استعدادهای کودکان را بشناسیم و زمینه را برای رشد آن‌ها فراهم کنیم و شهرداری می‌تواند بسترساز شناسایی استعدادهای این قشر باشد.

فهیمه سادات دهقانی، نایب رئیس اداره بهزیستی شهرستان اصفهان نیز در این مراسم گفت: با همت شهرداری منطقه ۳ اصفهان این طرح به مرحله اجرا رسید و امیدواریم سایر مناطق شهرداری نیز با الگوبرداری از این حرکت خوب زمینه را برای استفاده مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از امکانات ورزشی شهرداری اصفهان فراهم کنند.

کد خبر 782057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.