فرصت ثبت‌نام متقاضیان مدیریت مدارس به اتمام رسید

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تمام متقاضیان مدیریت مدارس استان فقط تا پایان وقت اداری امروز بیست‌وهفتم مرداد با ورود به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مصطفی درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان اصفهان اظهار کرد: به استناد آئین‌نامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس مصوب شورای عالی آموزش و پرورش و بخشنامه وزارتی و در راستای اجرای فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ موارد مورد نیاز جهت اقدام لازم به نواحی و مناطق استان ابلاغ شد.

وی افزود: بر این اساس و ذیل پروژه مهر، مسئولیت کارگروه انتخاب و انتصاب مدیران بر عهده رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و در مناطق و نواحی بر عهده کارشناسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون اینکه فرایند انتخاب و انتصاب مدیران باید از طریق ثبت نام افراد در سامانه my.medu.ir آغاز شود، تصریح کرد: تمام متقاضیان مدیریت مدارس باید در اولین گام، تا پایان وقت اداری امروز با ورود به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ثبت نام و شرکت مجدد افرادی که در سال گذشته در فرایند ارزیابی شرکت کردند، اما به عنوان مدیر منصوب نشدند، در فرایند سال جاری نیز الزامی است.

درستکار با اشاره به اینکه مسئولان کارگروه انتخاب و انتصاب مدیران باید نسبت به ثبت مدارس نیازمند مدیر در سامانه hrm حداکثر تا سی‌ام مرداد سال جاری اقدام کنند، گفت: ضروری است کارشناسی فناوری اطلاعات نسبت به ایجاد دسترسی با عنوان «انتخاب و انتصاب مدیران» در سامانه hrm برای کارشناسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اقدام لازم را به عمل آوردند.

وی بیان داشت: به منظور ترغیب و تشویق افراد توانمند، به ثبت‌نام در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران، گزینه ارسال پیامک در سامانه hrm پیش‌بینی شده که پس از وارد کردن کد پرسنلی همکاران، مشروط به عدم انجام ثبت نام، پیامکی برای آنان مبنی بر دعوت به نام‌نویسی در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران ارسال می‌شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: افراد متقاضی مدیریت مدارس باید شرایط عمومی، تخصصی و حرفه‌ای مندرج در آئین‌نامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را در زمان انتصاب دارا باشند.

وی عنوان کرد: با عنایت به اینکه آزمون مورد کاوی برای متقاضیان مدیریت مدارس، به صورت هماهنگ در سراسر کشور در بیست‌وهشتم مرداد برگزار می‌شود، ضروری است اطلاع‌رسانی جامع در این مورد به تمام متقاضیان صورت پذیرد.

درستکار گفت: رؤسای کارگروه انتخاب و انتصاب مدیران مناطق و نواحی با همکاری سایر اعضای کارگروه، مقدمات تشکیل پنل‌های ارزیابی جهت سنجش شایستگی‌های عمومی، حرفه‌ای و تخصصی متقاضیان را به گونه‌ای تمهید کنند که ارزیابی تمام متقاضیان و ثبت امتیازات حاصله بلافاصله پس از آزمون مورد کاوی، مطابق با ضوابط و مقررات حداکثر تا پنجم شهریور امسال انجام شود.

وی یادآور شد: رؤسای کارگروه انتخاب و انتصاب مدیران لازم است امتیازات افراد را به ترتیب بالاترین امتیازات به دست آمده مرتب سازی و جهت تخصیص مدیر به مدارس مورد نظر به کارگروه ارائه کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه صدور ابلاغ برای مدیران منتخب، پس از دریافت تاییدیه‌های قانونی لازم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: توانمندسازی مدیران جدیدالانتصاب، برگزاری دوره‌های بدو انتصاب، توسط ادارات، قبل از شروع سال تحصیلی برای این افراد ضروری است.

کد خبر 781948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.