پیش بینی هوای تهران؛ امروز شنبه ۲۷ مرداد / رگبار باران در نیمه شمالی تهران

طی امروز و فردا به‌ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر و شب در بعضی مناطق استان تهران به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات رگبار باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار رقیق، افزایش بعضی آلاینده‌ها و گاهی افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ مرداد) به‌ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر و شب در بعضی مناطق استان به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات رگبار باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای مورد انتظار است و در نیمه غربی و نواحی جنوبی استان گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید خیزش گرد و خاک با احتمال انتقال موقت گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش کیفیت هوا و دید پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۸ مرداد) نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک و رگبار باران با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد و طی دوشنبه (۲۹ مرداد) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی، وضعیت هوای بعضی از شهرهای استان تهران را تا ۲۴ ساعت آینده به شرح زیر اعلام کرد:

تهران: آسمان کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد گاهی نیمه ابری / ‏‏ بیشینه دما: ۳۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۲۴ درجه سانتی‌گراد

چیتگر: آسمان کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد گاهی نیمه ابری / بیشینه دما: ۳۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۴ درجه سانتی‌گراد

دماوند: آسمان‬‬‬‬ کمی ابری و وزش باد افزایش ابر / ‏بیشینه دما: ۳۰ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۹ درجه سانتی‌گراد

فیروزکوه: آسمان‬ کمی ابری و وزش باد افزایش ابر / ‏ بیشینه دما: ۲۶‬ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۱ درجه سانتی‌گراد

ورامین: آسمان صاف در بعضی ساعات وزش باد قسمتی ابری / بیشینه دما: ۳۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۰ سانتی‌گراد

لواسان: آسمان کمی ابری و وزش باد افزایش ابر / بیشینه: ۳۲ درجه سانتی‌گراد / کمینه: ۲۳ درجه سانتی‌گراد

کد خبر 781913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.